برنامه Blur Image: تار کردن بخش‌های دلخواه از عکس
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۳
lave-iis ۰ نظر Share

برنامه Blur Image: تار کردن بخش‌های دلخواه از عکس

نرم افزار اندروید

Blur Image اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید بخشی از تصاویر خود را با افکت Blur به‌صورت تار درآورید.

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است که قصد اشتراک‌گذاری عکسی دسته‌جمعی در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی داشته‌اید؛ اما به دلیل حضور افرادی در عکس که تمایلی به اشتراک‌گذاری عکس‌هایشان ندارند، از این امر منصرف شده‌اید یا نهایتا بخش مربوط به خود را Crop و بعد آن را منتشر کرده‌اید که مطمئنا در این حالت، زیبایی اولیه‌ی عکس از بین خواهد رفت. به همین دلیل توسعه‌دهندگان سراغ اپلیکیشن‌هایی برای حل این مشکل رفتند و هرکدام به نحوی، سعی بر ارائه‌ی ابزاری برای پوشاندن بخش‌های ناخواسته داشتند که در این بین، اپلیکیشن Blur Image با روشی حرفه‌ای، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

این اپلیکیشن علاوه بر آنکه به شطرنجی یا رنگی کردن بخش‌های ناخواسته می‌پردازد، از ابزار Blur نیز استفاده خواهد کرد و بخش‌های انتخابی توسط شما را به شکل کاملا حرفه‌ای تار می‌کند؛ به‌طوری که ضمن حفظ کلیت عکس، مانع دیده شدن افراد یا بخش مورد نظر خواهد شد. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، کارکرد Blur Image کاملا تمیز و بی‌نقص انجام شده است و عکس‌های خصوصی را به شکلی آسان و البته سریع، قابل اشتراک‌گذاری خواهد کرد. برای دانلود برنامه اندروید Blir Image می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • امکان شطرنجی کردن تصاویر
  • امکان تار کردن بخش دلخواه
  • امکان کم یا زیاد کردن شدت فیلتر
دانلود اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصاوير برگزيده

راست
چپ