برنامه Slideshow Maker: ساخت اسلایدشو و ویدیوهای موزیکال
۱۸ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۴۳
lave-iis ۰ نظر Share

برنامه Slideshow Maker: ساخت اسلایدشو و ویدیوهای موزیکال

نرم افزار اندروید

با وجود آنکه انتشار عکس‌ در شبکه‌های مجازی در ابتدا با موج استقبال کاربران مواجه شد، اما رفته‌رفته توجه کاربران در حال سوق پیدا کردن به سمت ویدیو‌ است؛ به‌طوری که اینستاگرام مدت‌زمان ویدیوهای قابل نشر را به یک دقیقه رسانده و از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود که محتوای فیسبوک تا چند سال دیگر به‌طور کامل ویدیویی خواهد شد. این موضوع با توجه به افزایش انتشار ویدیو، در حال حاضر معقولانه به نظر می‌رسد. البته این خبر به این معنا نخواهد بود که کاربران دیگر به سمت انتشار عکس‌های خود نخواهند رفت؛ بلکه به‌احتمال زیاد عکس‌ها نیز در قالب ویدیو منتشر خواهند شد. طبیعتا جذاب‌تر به نظر می‌رسد که به‌جای انتشار یک عکس و نظرخواهی درباره‌ی آن، یک اسلایدشوی ویدیویی از چندین عکس را در یک پست به معرض دید بگذارید و از نظرات دیگران مطلع شوید. Slideshow Maker یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای ساخت اسلایدشو و فایل ویدیویی موزیکال از عکس‌ها و ویدیوها است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های جذابی برای مخاطبان خود تولید کنید.

این امر به‌صورت گویا و در محیطی چشم‌نواز انجام می‌شود؛ به این صورت که علاوه بر افکت‌های جذابی که در زمان عوض شدن هر عکس می‌توانید مشخص کنید، قادر به انتخاب یک تم موضوعی و فایل موسیقی دلخواه برای میکس شدن روی تصاویر نیز خواهید بود تا یک میکس جذاب از تصاویر خود به وجود بیاورید. در Slideshow Maker شما به ده‌ها افکت مختلف برای تغییر عکس‌ها و چندین موسیقی پیش‌فرض دسترسی خواهید داشت تا اگر موزیک جذابی در گوشی خود ندارید، بتوانید از آرشیو پیش‌فرض Slideshow Maker استفاده کنید. مورد جذاب دیگری که در برنامه شاهد بودیم، وجود تم‌های داستانی مختلفی برای اسلایدشو بود. برای مثال اگر مشغول تهیه‌ی یک اسلایدشو از عکس‌های تولد خود هستید، می‌توانید با انتخاب تم تولد یک زمینه‌ی شاد و آیتم‌های متحرکی را که به تولد و مراسم مرتبط هستند، در ویدیوی نهایی خود در اختیار داشته باشید. برای دانلود برنامه اندروید Slideshow Maker که به‌صورت رایگان منتشر شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای محیط کاربری
  • آسان بودن کار با برنامه و ساخت اسلایدشو
  • امکان ساخت ویدیوهای موزیکال
دانلود اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصاوير برگزيده

راست
چپ